Två dörrar, en hand - klämmde mig som fan

Jobbade på Poste idag, fråga inte hur, men efter halva dagen lyckades jag fastna mellan två dörrar och kläma min högerhand, den är helt blå! Otroligt men sant, men jag kan jobba med den så de e lungt! Men katastrof, skakade sm fan efter att jag klämmt mig, det gjorde så jävla ont!

Jobbat några dagar nu, i helgen på Liseberg och vardagarna på ODR, det är gött när man har något att göra. Men som Mace säger, "Du måste ju vara svinrik så mycket som du jobbar", well I wish, men så är inte fallet! När man gfter sig och ska försöka si på att klara sig själv, ja då fan börjar allt kosta så mycket också haha!

Fan jag måste fixa nästa helg, vill verkligen träffa Mace, när fan sågs vi sist, kan det vara Z&T´s bröllop?!

Annars händer det inte så mycket, är bara lite sugen på en ny mobil! Speciellt nu när man fått veta att Alex ska glassa runt med en IPHONE, jag borde fan också fixa ngn som köper en till mig!

Nu ska jag ner o krama min man, sen ska jag sova!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback