Long time no see

Godingar, jag är tillbaka! Tänkte jag skulle fortsätta att dela med mig av bröllopsplaneringen och allt annat!

Måste först låta en man få en del av min blogg!

För ett tag sem gick Tose Proeski bort, makedoniens största sångare! Du var en ängel, du är en ängel och kommer allid förbli en ängel och kommer alltid finnas i våra hjärtan!

Vad har hänt sen sist?!

Inbjudningarna är klara, jag har börjat skriva Ristes, eftersom syrran ska ner hade vi tänkt att hon skulle ta med sig dom ner, så får hans föräldrar dela ut dm i april/maj nångång!

Nu i veckorna som kommer måste jag beställa klänningen, men den jävla Aspera katalogen har inte börjat gå ut till affärerna, har hittat en klänning där som jag gärna vill titta nrmare på! Ska ringa dit strax för att kolla vad dom säger. Beställer den från Vasaplatsen eller från Kungsbacka i så fall, dom är jätttebra på bägge ställen.

Tanja och Vesna från Eslöv har bullar i ugnen, så roligt för dom! Mars eller april va det dags!

Bisse och Jimmy har förlovat sig och ska vigas i rådhuset 18 decembe, på Jimmys födelsedag, den 16e ska det vara en liten grej i makekyrkan, som dop för Jimmy så hela vigseln i makeodnien flyter på utan problem!

Mamma va i Makedonien 2 veckor, kollade lite med blommor, Ristes kusin ska fixa det åt oss, red red red ska det vara! Stora rosor!

Kommer jag på ngt mer så kommer jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback