KappAhl - I´m back

Vet inte vad jag skrev igår, jg har i alla fall börjat jobba på Kappahl igen, lite extra men det har blivit ganska mycke! Sen jobbar jag en del på Posten också! När jag har uppdaterat mitt vikarieschema så kommer jag dra iväg på lite skolor också, sen börjar ju Liseberg snart igen!

Jobbade idag, 10-19! Seg som fan e jag, lika dum! Varför inte gå och lägga sig! Fattar inte det!

Köpte lite undies idag och ett par tumvantar! Jättefina!

Annars, nothing else, funderar på va jag ska ha på mej på jobbet imorgon! Skulle vilja ha en kjol, typ pennkjol, men jag har ingen sån! Och NEJ jag ska inte köpa en heller! Haha!

En stund till, sen är det dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Monica

Du kmr bli sååå fin no matter what du tar på ditt bröllop!! Dont forget!

2007-11-08 @ 01:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback