Jul - På Liseberg

Liseberg är så jäkla fint nu när man jobbar, visserligen kallt men så kul att stå dä. Alla gäster verkar vara lite snällare när allt handlar om julen, inte så mycket hysteri som på sommaren!

Idag fyller mamma år, 27 år hahaha! NOT! 44 blir hon, vad hände!? Ja hade ju den yngsta mamman i klassen när jag gick i 2an, men det har jag väl säkert fortfarande! Grattis Mamma, Me loves you! Ska köpa något fint till henne på Liseberg sen, det är det enda jag hinner med käns det som, om jag inte åker in till stan lite tidigare, men de är lite tvek på den saken!

Fick lön frn Kappahl idag, jag blev helt förvånad, trodde den kom i slutet av månaden! Men det är uppskattat som fan, nu har man chans att lägga undan mer pengar till allt vi ska ha! Fyy fan va allt kostar! Jobbat 4 dgr i rad på Posten, det tidiga passet 6-14, vilket innebr att vakna kl 5! Katastrof, men jag har varit med T1 dom dagarna så jag har haft jävligt skoj!

Magico övertar Göteborg idag tillsammans med Zdravko Colic! Vi ska ses även om det bara är 5 minuter!

Well, dags för frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback