Förkyld - Täppt i näsan

Fan att man ska bli förkyld, men det är väl inte så konstigt med tanke på var jag spenderar mina helger, Liseberg såklart! Jävligt mysigt och dom som står i mitt spel är skitbra! Men det är så jävla kallt. Därför körde jag med tredubbla kläder den andra helgen!

Torsdag och fredag är två jävliga dagar. 6-14 är jag på Posten och 1630-22 på Liseberg, kan det bli bättre? Näh, trodde väl inte det! Får se hur detta kommer gå! Gissa om jag kommer vara trött, men ja ja  vad ska man göra när man vill få in snabba cash!

Ska iväg och handla lite med mamma. Jag gav mig på att göra en sockerkaka, men gissa omjag hade den i ugnen för kort tid, så de blev en jelly cake haha! Så nu sa jag köpa bakpulver och göra en ordentlig kaka!

Beställde lite Victoria Beckham böcker förut, ska se vad hon har att komma med haha!


Well, gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback