Alla sover - Endast Vesne är vaken!

Fick ledigt 16 december till dopet fick jag reda på idag, det känns bra! Nu gäller det bara att hitta en bra bröllopspresent til det nya paret, jag vet ungefär vad det blir, men jag ska kolla läget lite till i stan och med min andra hälft såklart!

Mamma fyllde som sagt år idag, jag kule jobba 1630-22, men fick gå hem kl 1930 av mina schyrrechefer! Kom hem och det var fullt hus, men det tömdes ganska snabbt, jag kom hem för sent trots allt haha!

Riste ligger och snarkar, jg har precis dushat och ska nog ner ch göra honom sällskap snart!

Jobb imorn igen 1430-22, gaska göttt ska stå i Center, hoppas bara inte det blir så himla kallt som det va idag! Men jag va gött påklädd!

Arreviderci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback