New Nails

Gjorde mina naglar   idag! Så snygga, gröna denna gången! Det är så roligt att gå från ett ställe och veta att man kommer vara nöjd varje gång! Marija du är bäst! Dani va också där, vilken glad överraskning!
Tyvärr missade jag mitt seminatium pga av att jag skrivit fel i min kalender, jag var inställd på att vi bara hade en föreläsning idag, men icke sa nicke!
Pratade med Slavco idag, börjar bli vår i Makedonien också, enligt mig så är det väl sommar! Vill så gärna åka ner när jag pratar med dem, men vi har bestämt att det blir Sverige detta året! Jag på Liseberg och Riste på något annat jobb! Mycket stash blir det i alla fall så till vintern kanske vi har vår Jeep Grand Cherokee, gissa om vi båda hade varit otroligt nöjda! Lägenhet kan vi kolla på efter nästa sommar!
Riste ligger och sover, jag ska kolla på Prison Break, ska först ner o förbereda lite glass!


I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback