Getting better

Äntligen börjar jag må bättre, vill ju inte börja på Liseberg med att behöva sjukanmäla mig! Jag har haft så ont i huvet dessa dagarna efter hostan, igår var det katastrof. Jag och Riste va på Freeport igår, han köpte nya dojjor, skitsnygga! Åkte sedan till Kungsmässan, men där fanns inget speciellt!
Idag ska ag göra mina nails :-) Helt överlycklig, som ett barn på julafton! Senare kanske vi ska fika med Boki och Dime, får se om dom hör av sig!

Annars händer inget annat, kollar lite på brudklänningar och resor, får se om vi ska åka på solsemester eller till Makedonien, vi har ju en del att fixa i Mk så jag tror det hade varit ganska bra att åka dit! Men som sagt, vi får se vad som händer!

I´m out!

Kommentarer
Postat av: Mia Andersson

:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback