Spelar ingen roll...

...still love you alla!

Kom på en kul grej


Ance, barndomsvänner
B
C
Danica, svärmor
Eleonora, mitt gudbarn
Frida, workbuddie
Gordana, mamma älskar dig..alltid
H
Isabella, en av prinsessorna
Jagoda, vujna och kompis sen små
Karolina, andra prinsessan
Lidia, kusin i Mk
Magdalena, bäst bäst
Natalie, sis so proud of you
Olga, barndomsbuddie
Pece, old flame
Q
Riste min älskade mitt allt, Risto...pappa love
Spasa, mormor puss
T
U
Vesna, me myself and I
W
X
Y
Zana, längesen
Å
Ä
Ö

Kommentarer
Postat av: Olga

Gött att man hamnade på listan :)

2007-06-06 @ 18:02:14
Postat av: Olga

Jo, jag igen :) På Z kan du lägga in Zeilon :) Vem ska du annars ta där? HAHAHAHA...

2007-06-06 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback