En varm sommarkväll - på balkongen

Gott folk!

Sitter ensam på balkongen med laptopen i knäet, denna underbara uppfinning som man kan ha med sig överallt! Skulle egntligen....men jag skiter i det! Hahaha so bad!

Jobbade idag 15-2230, hade stängning i Pralinen, när solen stog på där vid 17-19 då va det fan varmt, jag puckot körde med långbrallor, imorn blir det en färd till allum för thights!

Ledig imorgon, tänkte jag skulle åka ut till Kåsjön, bara ligga och dega i gräset, vill verkligen inte göra ngt annat! Pallar ju inte av denna värmen!

Min kusin har förlovat sej, bröllop i sommar! Jag skiter i dom andra bröllopen men hans skule jag verkkigen vilja gå på, det är sjukt!

4 bröllop i sommar missar jag! Dijana, Danijela, Sase och Jule!

Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback