Hemma plugg

Sitter hemma, har precis käkat frukost och kollat på en film på TV1000, D.E.B.S hette den, lite spion-action-lesbo-highschool film, helt okej!

Är inte i skolan idag, ledig med andra ord, dessutom är jag ledig imorgon också. Skall börja förbereda mig i tid inför min första religionstenta, känns ganska bra! Tänkte jag skulle fixa allt på första (har jag täänkt alla dessa åren)! Läste precis VR-Ebbas blogg, hon är i New York, så jävla kul när man känner igen vissa platser, jag vill också! Ska verkligen tillbaka, måste bara plugga klart först!

Har dessutom bestämt att jag skall gå Creatives nagelterapeututbildning när jag är klar med lärarutbildningen, nästa sommar då med andra ord, eller ja det blir väl nästa höst! Efter att vi haft vårt bröllop! Fan det längtar jag också till, ska bli så roligt, kollat på massa inbjudningskort och sånt! Klänningar, det finns såååå fina!!!

Well, ska på födelsedag idag också, en som vi e gudföräldrar till fyller år. Igår fyllde Ance år så vi va där en sväng! Nu ska jag plugga!

I´mn out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback