Nyvaken

Vaknade alldeles nyss, varför är det så att man automatiskt sätter sig vid datorn på en gång!? Helt otroligt, sedan påstår man att man inte är beroende, jaja vi säger så!
Måste "fixa" min laptop idag, detta håller inte, jag betala 17 000 för den och nu vill dom inte ens byta ut den! Jävla piss! Dom SKA byta ut den efter min behandling! Hahaha!

Riste ska till skolan strax, jag ska sitta hemma och plöja 8 kapitel om buddhismen! Det ska bli minst sagt intressant haha!

Lön imorgon! Jobbar torsd fred på Läddan och lörd sönd månd på Lisse! Torsd är det KickOff på Lisse också, kommer inte hinna till "förfesten" med Lyckohjul, men ja ja va ska man göra! Kommer väl fler tillfällen!

SKa ner och äta frulle!

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback