Tidig morgon...

Jaha, första dagen som "blogger", det ska bli otroligt intressant och se hur mycket jag kommer palla dela med mig av mitt liv, allt viktigt och onödigt! Jag planerade att starta redan igår, men jag vet inte riktigt vad som hände. Jag tänkte jag skulle skriva om allt som händer för att sedan kunna utvärdera mig själv och se om jag verkligen har så tråkigt liv som jag tror att jag har!

Well, vaknade tidigt som fan idag, även om jag kunde sova till kl 13, så vaknade jag kl 9 heeelt onödigt! Jag gör alltid samma sak! Så det bar ju givetvis av till telefonen för att ringa Per Erik eller vad han nu hette på Migrationsverket i Karlstad där Ristes ärende skall flyttas och förhoppningsvis ska det hända lite saker där, inte vänta till Februari som hon sa hr i Göteborg. Men givetvis va hon som skulle skicka papprena SJUK! Så Vesna fick ringa runt och jaga folk som skulle in på hennes kontor och fixa dom! Efter mycket om och men så lyckades jag, det är förhoppningsvis så att papprena har kommit iväg redan nu!

Ledig från skolan 2 veckor framöver, men jag har praktik! Ska ju bli roligt, har fått värsta uppgifterna som man skall göra, så man är ju inte helt fri när man är på praktik! Jag tycker det är jobbigt när dom i klassen inte gör så mycket av det som vi ska skriva om, det känns som en jävla massa ordbajseri, men det är väl en merit det också! Så vi får hoppas på det bästa!

På lördag har jag VOC/MCT tenta, grammatik och ordförståelsetenta i Engelska, får väl se bhur det går och efter det bär det av till Stockholm där jag ska träffa Mare, det ska bli så jävla roligt! Vi ska jobba lite på SMURFIS kontoret och så ska vi fixa en jävla massa har jag tänkt! Måste ringa Zlate strax så han kan föra över pengar på mitt konto till flygbiljetterna!

Jobba idag 15-19, blev en knasig tid, tror det blivit något missförstånd, men skit samma, det blir lite pengar i alla fall, trots att det mesta kommer gå till skatt haha! Ska jobba lite under nästa vecka också!

Jag va på Body Jam igår, kul som fan och denna gången hade jag ingen tränngsvärk efteråt, så det känns bra, we are making progress!

Det va allt för nu!


I´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback