Packning och Idol

Felicia åkte ut! Helt okej, man fattade liksom med tanke på att alla tjejer röstar på killarna, det är ju inte så att det sitter massa killar och kollar på Idol (eller?)! Tro inte att jag är fantast, jag började kolla för 2 veckor sedan, det är nu det börjar bli intressant!

Pratade med Mace förut, det va fan ett tag sen vi pratade så länge! Alltid lika roligt :-)

Jobbet, shiiit vilken dag! Jag flippade! Vem är hon som ska tro sig och dalta med mig och ge mig order, okej om det liksom sades på ett bra sätt, men det va verkligen ORDER! Vesna tål inte så mycket av den skiten, lite okej det hör till jobbet men inte så mycket som hennes jävla babbel!

Stockholm imorgon och VOC tenta, kuuul! Stockholm i alla fall, tentan sådär! Åker tåg hem på söndag, så jag kommer ha 4 timmar på mig att plugga, det känns ganska bra faktist! Hoppas verkligen jag får något gjort också, inte bara sitta där och häcka! Just det, måste ladda min iPOD! Påminn mig! Hahaha!

Inget annat roligt att komma med!

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback