Nedräkning och grejer

Helt sjukt alltså! Från att ha väntat sig att han skulle komma i februari är detliksom bara 2 dgr bort, inte ens 2 dgr 1 DAG!!! Sjuuukt! Pratade med min honey förut, han va på G med packningen! Men det är ju bara att inse att det är varmare i MK än vad det är här, där gick dom tydlgien i t-shirt!
Tose på fredag och sen på lördag ska vi ha massa folk hemma, får väl se hur roligt det blir! Tänkte jag skulle bjuda hit Boki, Dime, Ance och Nikolce också, ska snacka med Ance imorgon och med Boki också! Så vi får se hur det blir, hade varit roligt att ha dom här i alla fall! Synd att Mace inte e här :( Men hon va sugen på att komma upp ;)


Imorgon fyller mamma år, har inte köpt ngt till henne, får dra mig till City och köpa en blomma och åka med den till hennes jobb! (hoppas inte hon läser detta)
Har ingen VFU imorgon heller och fredag har jag tagit mig friheten att vara ledig från allt! Hahah!

Ja, sen är det väl inte så mycket mer!

I´m out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback