Jobb och början på helg

Så är det! Fredag idag, veckorna bara flyger förbi, det är redan 3 månader sedan vi kom hem från Makedonien och jag lämnade min älskling! Älskar dig srce! Varje minut utan dig är som ... ja jag vet inte ... jobbigt i alla fall!

Men idag fick jag goda nyheter, jag får svar om Ristes uppehållstillstånd den 23 november :-) gissa om jag blev glad, svaret blir givetvis JA :-) Så om 3 veckor är han garanterat här, ska bli så jävla roligt och äntligen får jag sluta vänta och längta! Man kan påbörja något tillsammans!

Jobbar idag, 12-19 gött med lite extra pengar, men mindre gött med folk som tror dom kan bossa över en, jag blir så jävla sur! Jag kan minst lika mycket som HENNE men ändå så ska hon tro sig så jävla mycket! Ja jag vet inte vad jag ska säga! Orka!

Åker till Stockholm imorgon efter tentan kl 1550, ska träffa Mare där och jobba undan lite på SMURFIS-kontoret, finns en hel del att göra och vi kan inte låta Z göra allt själv! Så vi e där lörd-sönd!

Fortf inget svar från usa resan, börjar nästan tappa hoppet och tro att allt är skitsnack! Är det så, då lovar jag er alla att jag ska sluta lyssna på The Voice haaha! Dom ringde mej för 2 veckor sedan och skulle återkomma förra veckan, men det sket sig tydligen!

Nu är det dags att dra!

This is about it!

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback