Praktik och Franska

Sitter på min praktikplats och dödar lite tid på internet! Har precis haft 2 lektioner engelska, har franska och en till engelskalektion kvar! Än så länge har allt gått bra, men eftersom jag inte pratar ett ord franska ska det bli riktigt skoj att se hur detta kommer gå! Hahahaha! Får väl ge dem en uppgift som dom kan jobba med själva utan att behöva ha hjälp! Jag ska ha med en tjej som också är på praktik och hon kan franska, så behöver dom hjälp så får hon hjälpa dom hahaha!

Riste ligger hemma och sover, jag hade ju inte tackat nej! Vi va hemma hos Suze och Alek igår, skitskloj, dom e så jävla sköna! Riste och Alek, drack, drack och.....drack! Hahaha! Srce rakijata te santase po pat hahahaha! Bac bac!

Jobbar i helgen!

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback